Hur det än smärtar mig börjar sommaren lida mot sitt slut. Det positiva med den grejen är ju dock att även mitt sommarjobb snart är över också. Hade ju en jävla tur som ens fick sommarjobb måste jag säga, men samtidigt saknar jag ju de lata sommardagarna med parkhäng och sena frukostar. Helgerna har åtminstone fyllts med roligheter, och det är alltid nåt. Ska inte klaga, FÅR inte klaga, men tänker även fira ordentligt när jag får mina tre veckors ledighet. Nästa lördag sätter jag mig på ett plan till Madrid (se, har ju noll rätt att klaga egentligen)  och hänger där några dagar innan jag drar vidare med buss till Portugal. I Portugal är det festival som gäller. Blir min andra festival utomlands ever och det blir coolt. 
 
Inför en sådan resa behövs dock naturligtvis lite shopping. Så i fredags sprang jag från jobbet och åkte till Västra skogen där min vän Fredrik bor. Vi tog en lunch på en restaurang med thailändsk och kinesisk mat. 
Fredrik carpar diem och jag dricker öl
 
När vi käkat upp alltihop och pustat ut lite (jag klappade även en hund hehe) satte vi oss i fredriks bil och åkte till Täby för att hämta upp Cesar på hans jobb. Väl där gjorde jag som traditionen bjuder och satte ihop hans gem till en lång kedja. :)
Sen in i bilen igen och swooooosh till barkaby. Där skulle vi nämligen på ÖoB <3
 
Det är KUL att åka bil. Fångade även pokémons från bilen. praktiskt, sa jag. mmm, sluta tjata, sa de andra.
På ÖoB köpte vi tält och jag kissade på deras förvånansvärt fräscha mugg. Hann även med att säga till kassörskan att jag ville föda hennes barn för att hon hade så bra naglar.
 
 Nåväl, efter ÖoB åkte vi tillbaka till VS (västra skogen) och gick på kvartersprogen Pizzeria. De hade även pizza ;D Där drack vi biiru.
"försök se lite glada ut nu"
 
*stela leenden*
 
:'( Varför hänger jag med er :'(
 
Aja när vi blev hungriga bestämde vi oss för att, smått runda om fötterna, gå in på affären bredvid och köpa allt som såg gott ut. Blev udonnudlar och massa grönsaker som vi sedan stekte ihop hemma hos fredrik.
Hahahahah.
HAHHA FREDRIK ser så körd ut. Jag är mest svettig.
 
Aja vi åt och hängde och sen ville vi kolla på film. Jag somnade vilket är SÅ JÄVLA SÄLLAN JAG GÖR. Har schysst sovstil i alla fall.
 
Observera håret. även att jag begravt händerna i skrevet. Härligt.
 
Aja. vaknade dagen efter, bakis som ett djur. sov, vaknade, sov omvartannat och sen spelade vi alla (cesar hade också sovit över) candy crush på Fredriks dator. Sen gick jag hem och dog i mitt badkar.
 
Tack och hej!

Kommentera

Publiceras ej