En vecka kvar till semester, och gissa vem som är så dum att hon går och blir sjuk? Jomen visst, absolut är det lite som att få extra ledighet utom att en mår sämst mest hela tiden och knappt orkar ta sig upp för trappan. Men det är ju INTE VÄRT DET! Och dessutom är jag som många andra  i detta land så hjärntvättade att jag får dåligt samvete av att ha feber (?!). Ja. alltså.
 
Ville mest avreaggera mig. Annars har jag relativt goda nyheter. Ska på tre lägenhetsvisningar denna vecka (får gå dit trots sjukdom), på ettor i svedmyra. så hoppas såklart som fan på det. vore guld. Och snart är det oktober, då åker vi på en drömresa till JAPAN. Det är jag, alex, johanna och oskar. Ska ta med albin, min kamera och fota skiten ur resan. Kommer bli mycket. det är bra.

Nu ska jag kolla på tecknat och äta tzai i jordnöttsås som min syster gjorde, om det finns kvar.
 
tjingeling!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej