Ibland tänker jag att jag kan uppdatera denna blogg med annat än dockor. Det är kategorier är till för. Anledningen till att jag ej uppdaterar så ofta är antagligen att jag inte fotar så jäkla mycket, vare sig dockorna, min vardag eller mitt kön. Eller jo, använder instagram som en tok men gillar inte riktigt att uppdatera här med mobilbilder.
 
Hur som haver så lyckades faktiskt en kväll bli uppdaterad! Dock var ju jag inte fotografen utan min vän Mattias, men jag fick visa dom. Detta var då förra lördagen och jag bestämde mig för att anordna en grillkväll i mina föräldrars hus.
Det var en hel del folk som dök upp, och hela kvällen var muy muy lyckad. Här står vissa och grillar.
 
Bella var där. <3
 
Och kära Jonathan njöt av sin mat.
 
Sen gick vi in och lekte lekar. Bland annat "sätta kuk på grabben" (dvs som att sätta knorr på grisen, men vi tog en mansgris istället. hö-hö-hö)

Vi hade delat upp oss i lag och mitt lag (aka det bästa laget) vann denna gren.
 
Efter det sjöng vi norsk kareoke. Ingen aning varför den är norsk, men det går i alla fall ut på att en person sätter på sig hörlurar och sen ska hen nynna med i låten som spelas. De andra i laget ska försöka gissa på 1, rätt artist, 2 rätt låt. Väldigt kul och väldigt svårt. Jag fick en låt av AC/DC som ändå var relativt lätt.
 

Sen så tappades lekarna lite, vissa ville spela dart, andra bara prata. Men några av oss körde limbo.
 
och andra körde att en skulle fånga en mugg mellan tänderna utan att ramla eller ta i med händerna.
För andra var det fri lek.
 
 
 
Det var en mycket lyckad kväll, blev naturligtvis väldigt sent dock.
 
Och som jag sa där uppe, alla fina bilder är tagna av Mattias!
 
 
ska försöka uppdatera lite mer i mitt liv. Nu i helgen ska jag på festival, vore himla kul att ta med kameran på det äventyret. :) annars tänker jag banne mig uppdatera med mobilbilder ändå. Och i oktober åker vi till japan. Då blir det bildbomb.
 
hej hopp
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej