Tänkte försöka uppdatera lite oftare här och såååå. Jag har knåpat ihop ett litet inlägg här om vilka bloggar jag läser. Det är inte jättemånga och ibland läser jag inte alls, men i vissa perioder kan jag inte få nog. Vi börjar med en gång!
 
Fanny är en av mina absolut närmaste vänner. I sin välarbetade blogg skriver hon om sin vardag i Örebro där hon bor tillsammans med sin sambo. Hon pluggar just nu psykologi och tar fina bilder på sitt liv :)
 
Sandra driver en av Sveriges största bloggar och jag har väl följt henne i 5 år eller så. Hon är författare och bloggen handlar om hennes vardag. Hon hittar alltid på skojiga grejor och uppdaterar väldigt ofta och bra, hennes skrivspråk är även väldans najsli.
 
Tror jag endast kan beskriva denna kvinna som geni. Även om Karin uppdaterar rätt sällan kikar jag in där nästan varje dag. Karin är konstnär och pysslar ihop egentligen vad som helst med vad som verkar vara en oändlig fantasi.
 
 
 
Oklart om hon faktiskt heter moa, jag kanske bara ljuger, men JÄVLAR VAD BRUDEN KAN RITA! Hon är även jäkligt rolig, jäkligt snygg klädstil samt tar mycket foton. Tyvärr uppdaterar hon väldigt sällan pga olika anledningar men så fort det kommer upp nåt är det alltid värt väntan.
 
 

Flora uppdaterar ofta, kommer med bra tips om olika saker och fotar väldigt fint. Hon verkar vara en allmänt skön person med bra åsikter och skulle gärna vara hennes polare. :)
Michaela driver en feministisk blogg som är väldigt pedagogisk, rolig och bra. Hon skriver på ett sätt som är lätt att förstå och hon är väldigt smart och allmänt asbäst!
 
Emelie skriver om feminism, schyssta kläder och vardag. Älskar älskar älskar hennes klädsmak plus putfitbilder, plus att jag vill typ bo i hennes lägga. så näiz. Plus att hon är smart och rolig också.
 
Tomas är fotograf och berättar i sin blogg om feministiskt fotografi. Lärorikt, jävligt roligt och snyggt! Diggare som satan.
 
 
 
Har säkert fler bloggar i bagaget men nu måste jag jobba lite så att jag förtjänar min lön och sådär. Heh.
 
 
Tjing!
 
/ VB
 
 

Kommentera

Publiceras ej