Tror det är dags att tillsätta en ny kategori här på bloggy: UTBILDNING!
Ja, det betyder ju att jag ska börja plugga!!!!! Kom in som reserv i sista minuten och det känns så häftigt att livet ba totalvände. Så jäkla grymt.
Vad ska jag plugga då? Jo det ska jag tala om. Jag kommer att studera till hantverkspedagog på nyckelviksskolan.Wiiiie är så glad. en annan bra grej med detta är att Thess också ska gå den! Så kommer ha en kompis där redan vilket är najsli som föck.
 
Mer i livet då... Hade ju kommit igång relativt mycket med att blogga här. Sen gick jag på semester en vecka vilket naturligtvis sabbade allt. Har dock ej suttit vid dator särskilt mycket. Har inte varit utomhus särskilt mycket de första dagarna heller för att vara ärlig, så att ni inte går och tror att jag är fett hurtig och alltid är ute typ. Nä, jag och alex (pöjkvännen) har stäckkollat på game of thrones, har äntligen börjat kolla på den och är mycket nöjd med detta beslut. De första två dagarna lyckades vi kolla 16 timmar totalt. Och hann ändå gå till polisen och fixa pass?!
sen har vi lekt med kompisar och så spontanåkte vi till Småland, men känner att de grejerna ska få egna inlägg med bilder och sånt. Har nämligen återupplivat min systemkamera.
 
Vi hörs snart! tjohej
 

Kommentera

Publiceras ej