Oerhört påhittig titel i know. Nu tappade jag le blögg igen. Vafan är den grejen lix. :) gud så mycket pall att skriva i telefonen MEN kan väl va glad över att jag skriver ändå?!  
 
Nåväl :3 Sen jag skrev sist har ju lelle livet förändras IGEN. Som det så ofta gör med just liv. Skriver det i punktform:
 
1. Jag och Alex har breakat vårt förhållande. Det blidde hela 4 år (lite mer t.om?) och var i det stora hela ett fantastiskt förhållande. Vi har växt mycket tsm och jag är glad att vi fick de åren ihop, men det va dags för båda att gå vidare. 
2. Jag har gått ett helt år redan på hantverkspedagogsutbildningen (lagom långt ord!!??) och måste säga att jag DIGGARE SOM 17! Lite jävla dyrt ofc men känns bra (utom vissa delar men äh).  Har träffat så himla vettiga / fina/ kloka / roliga personer, både i klassen och utanför. 
3. Jag har blonderat håret. Va grönt jättelänge men nu är det blont! Nästa projekt blir att få det grått :) 
Såhär va det när det va grönt: 
Väldigt coolt vare. Sen började kampen med att få det ljust. Va tvungen att kapa en del kalufs så blev det såhär;
 
 
Typ så! Väldigt manga. Heh. Och nu är det sisåhär :
 
Ser bitchig ut och va antagligen lite på snusen hehe. 
 
 
AJA NOG OM HÅR! Ska ladda upp lite inlägg från olika saker jag missat dokumentera, bland annat från JAPAN FÖR DET VA FETT JÄVLA COOLT!  
 
cya s00n! TACK Å HEJ 

Kommentera

Publiceras ej