Igår var det prideparad. Vi dansade på Flaket som kördes av docklands. Vilket var grymt. Dansade i ca fyra timmar konstant i värmen, tur att vi hade vatten. 
Tyvärr tänkte jag ju inte på att ta bilder.utom efteråt. 
 
 
Sen drog de andra hem utom jag och nadde som fortsatte till hagaparken för lite picknickhäng. Det var kul, vi fick en guidad visning av ett kapell som ligger där, sprang runt och fånade oss samt åt chips. Efter en kort stund tog vi bussen till Oskar och Johanna för lite förkrök innan nästa anhalt.
Fick även pussar från nadde och Viktor. Bra. 
 
Nåväl. Sista stationen för kvällen var då ett rejv inne i skogen någonstans. Det var mycket kul även om jag var lite seg sen dagens aktiviteter. Jag träffade en person som tog två bilder på mig och Fredrik när jag läser högt ur en poesibok. 
 
De snabba glasögonen hittade jag i skogen.
 
Och det var den lördagen det! Nu ligger jag här utan röst och mår allmänt dåligt. Tror Alex har smittat mig (han har precis varit sjuk).
 
Tjingeling 

Kommentera

Publiceras ej