I måndags var vi ett gäng som hade bokat bord på thaibåten. Det är en restaurang som är en båt (kunde en inte tro, va VA?!).  De har byggt en liten sandstrand på den och det hela är mycket trevligt. Dock hade vi bokat bordet rätt jävla sent så innan chillaxade vi gärnet i Tanto. Gillar deras palmer. 
Jag och cesar glassar. 
 
Då det började närma sig fångade jag dom sista pokémonsen som mitt mobilbatteri tillåt och tiggde till mig en plats på pakethållaren på Hannes cykel. Anledningen till det va för att mitt knä är argt på mig pga Skåne så det gör ont och tar lång tid att gå/halta. Jag, hannes och viggo cyklade således i förväg. På vägen såg vi veteranbilar som vi stannade och kollade på. Träffade även en urgulli hund som vi döpte till sisko eller dogge. 
<3 DOGZ <3
 
I alla fall, sen tröttnade vi på bilar och kom fram till båten tillslut. Där tog vi en välförtjänt (nåja) öl och satte oss på stranden och carpade lite. 
Efter att tag fick vi uppbackning av de andra eftersläntrarna och det skålades en del för ingenting. 
Hej hej sa ingen!  
 
Efter ett tag fick vi tillslut vårt bord och den sedvanliga förvirringen om vem som skulle äta vad och när och hur och vem är vi ens infann sig. Till slut hade alla i alla fall fått in sitt krubb (gott! 9/10) och detta åts upp mycket snabbt. Är en hungrig så är en sa vi mellan tuggorna. 
(såg ut som sia när jag kammade ner min lugg) 
Hannes va festlig. 
 
När vi alla va mätta och belåtna efter lite efterrätt (jag och cesar tog ett dessertvin som va gött. Servitören sa dock att ingen beställer den ever. Why?!) bestämde de flesta av oss för att vi ville ha en sängfösare. 
 
Jag knyckte baabs brillor och bjöd folk som gick förbi i tåget på karameller. Bara en gubbe ville ha. Oälskad_cheii_91 
 
Sen togs det faktiskt inga fler bilder för vi svettades så mycket. Efter sängfösaren gick vi hem. Sov hos Johanna och Oskar för pallade inte åka pendeltåg. :) bra kväll!!! 
 
Tack och hej!  
 

Kommentera

Publiceras ej