Min kära vän Emma var i Singapore i fyra månader. Här i Sverige våndades vi av saknad och ba vääääntade på att hon skulle komma hem igen. Och en dag skedde det. 
Vi bestämde träff på morgonen på scandic hotell i centralen för att äta frukost tillsammans, för vi ville naturligtvis stirra in i varandras nyllen så fort som möjligt. Maria kom också med och gosade<3 
Emma är jetlaggad och OERHÖRT glad över svensk mat. 
 
Scandic har ju den fantastiska egenskapen att ha VEGANSKT UTBUD på frukostbuffén (!!!!!!!) så jag va ockås mycket glad över käket.
 
Hur som helst. Där satt vi, och pratade högt om saker som en inte bör prata om på offentliga ställen (kön va inblandat) och tog plats! Dessa brudar är fantastiska asså. Vi satt kvar så länge att personalen började duka till lunch och dammsuga. Då var vi tvungna att gå och jag gick till plugget. 
 
Hur som haver. En välkomstmiddag var ju naturligtvis någonting vi var tvugna att ha. Jag, cesar och Fredrik fixade och donade och bjöd på paj och efterrätt och pyntat och bubbel. 
Jag hade gjort en banderoll.
 
Välkommen hem flygande fejset står det, och senare gjorde jag ett hjärta imitten som det stod Gw i. Emma älskar Leif gw Persson nämligen. Flygande fejset är ett smeknamn hon har, vars historia jag förtäljer i ett annat avsnitt.  
 
Emma (flygande fejset),  cesar (svettiga foten) och Fredrik (röda baronen)  ä ba så jävla CJUTIZAR under banderollen. 
 
Ful jävla paj, men god jävla paj. Vegansk spenatpaj med mjuk tofu och oliver och soltorkade tomater. 
 
Sen kom nichel och hängde med oss och åt. Hela kvällen blev väldigt lyckad och rätt....Sen. Hehe. Mådde ju kanske småbajs dagen efter om en säj. 
Fredrik däckade på morgonen när vi kollade på tv allihopa. Jag va fräsch. 
 
Sen vare min tur att däcka. På golvet.
 
 
 
Så så gick det till den gången! 
 
Tack och hej 
 

Kommentera

Publiceras ej